Известие

Collapse
No announcement yet.

Заслужава ли си покупката 164 2.0 TS Super 8v 1997г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Заслужава ли си покупката 164 2.0 TS Super 8v 1997г.

    Колеги да попитам: Заслужава ли си покупката на една 164 2.0 TS Super 8v 1997г. Колата е на 150000км. пътува от Италия до 1-2 седмици. Струва 1600лв. Карана е до преди 6м. Питането ми е реална цена ли е това, имат ли много проблеми, скъпо ли е обслужването и има ли нови части за този модел. Аз съм настоящ собственик на 155 2.0 8V 1993г. А доколкото знам моторите са доста сходни. Могат ли да се изпозват някакви части от Алфа 155 2.0 8V?
    Благодаря предварително на всички които взимат отношение по темата.

    Ето малко снимки на 164:
    Click image for larger version

Name:	DSC04674.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2382504Click image for larger version

Name:	DSC04675.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2382505
    Click image for larger version

Name:	DSC04676.jpg
Views:	1
Size:	91.4 Килобайта
ID:	2382506Click image for larger version

Name:	DSC04677.jpg
Views:	1
Size:	82.3 Килобайта
ID:	2382507
    Click image for larger version

Name:	DSC04678.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2382508Click image for larger version

Name:	DSC04679.jpg
Views:	1
Size:	100.6 Килобайта
ID:	2382509

  • #2
    Едно приятелче ползва такава вече 3-та година скъсва и задника от каране и проблеми няма.Скоро прави ремонти отзад на окачването и си спомням ,че беше страшно евтино в сравнение със 156 да речем.Само се оплаква че,харчи доста.
    Last edited by Vlado_PK; d.m.y г., 23:55.
    Fiat Punto 1.2 75 ELX
    EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
    EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
    EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

    Comment


    • #3
      колата не е нещо особенно на външен вид като цяло не че е лоша,може би заради джантите не я отварят,за мотора не знам как е не съм запознат с здравина и надежност,другите неща предполагам са ти същтите но не е евтина за подръжка в никакъв случай,по скъпа е за подръжка от мерцедес 124 и bmw 520 и пасат 3 на тия години,сравнявал съм 10 неща и така излиза,не знам аз не мога да намеря душевният комфорт в друга кола май само в SAAB го намирам нещо подобно та явно съм предубеден.

      Comment


      • #4
        Седни, покарай и евентуално взимай.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          По принцип си заслужава, ако е потдържана читаво е страшно здрава, непретенциозна, двигателя го знаеш (яко куче е 8 клапановия изкарващо в 164 и по 500 хил.км )
          Ефтина за потдръжка, окачването цялото го правиш за цена една четвърт от това на 156 и е много по здраво, няма скърцащи и лопащи пластмаси като на 155.
          Сега за конкретната кола - не ми изглежда много добре, педала на съединителе е изтъркан повече от моя (моята е на 182 хил реални) за салона по снимките не мога да преценя струва ми се по-износен от на моята.
          С моята съм минал над 40 хил в БГ, от тях приблизително 30 хил градско в София за 3-4 години. Со сега като я купих дадох малко над 200 за смяна на маса тампони по окачването и предни накладки, 80 лева за едно крайно гърне (това всичкото след покупката) - от там миналата зима 15 - 20 лева (не помня точно) за смяна на едно маркуче , че изтичаше охладителна течност. Миналото лято смяна на някакви маркучи по хидравликата (ефтино беше не помня щото беше с мясло, филтри и т.н.т)преди 5 месеца едно реленце за перката, и нови свещи, а преди месец 200 лева за частична подмяна на кабели и още някакви касаещи кабелите - кво беше забравих плюс помпа съединител , та това е целия разход за 4 години. Сега ще сменя един съединител че уе бая твърд педала (230 лева е Валеото) Общо взето това. Но всичко зависи от състоянието на конкретната кола.
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Има в мобилето страшна 164-ка за без пари
            Разбира се трябва да се види за скрити болежки, червена беше.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Има в мобилето страшна 164-ка за без пари
              Разбира се трябва да се види за скрити болежки, червена беше.
              Да гледах и аз една червена пребоядисвана - добре изглежда на снимки, но не е суперка (не че е от голямо значение)
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                Добри машини са. Гледай само да е читава що годе бройка - демек да си струва парите точно тази. Ако се откажеш - кажи къде е да мина на оглед и аз.
                Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Части има,мотора е същия като твоя,возията на 164 е доста приятна,но на твое място бих взел 2.0в6 турбо или 3.0 в6,в краен случей 2.5ТД тези варианти са по-добри за 164 от 2.0ТС според мен
                  Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                  Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                  Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                  Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                  Comment


                  • #10
                    2.0 ТС е невероятно идиотоустойчив мотор - няма чупене. От 10 г. карам 164-ки и съм адски доволен. Мотора е абсолютно същия като твоя. Ако е поддържана до сега както трябва няма да имаш никакви ядове. Това, което трябва да провериш е дали работи климатроника, защото там ремонтите са скъпи - дали обръща топло/студено и посоките на въздуха в купето. По принцип суперката (като тази, която искаш да вземеш) традиционно е с повредени дисплеи на климатроника и часовника. Това е причина за сериозен коментар на цената, защото не се ремонтира, а се сменя цялото управление (не може само дисплеите). Нещата които съм сменял и на двете 164-ки, които съм карал са гърнета и водни радиатори плюс дреболии разбира се. Като цяло много здрав и надежден автомобил, особено за годините си. Аз лично мисля да си купя още една.
                    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря

                      Благодаря на всички колеги които се включиха. Реших да я взема лимузината. Като дойде ще пусна повече инфо за колата.

                      Comment


                      • #12
                        Като изключим дребните болежки, Алфа 164 е може би най-качествено направената алфа. Шофира се много добре , много по добре от 156, а според мен е и много по-добра съпоставима с годините си, потдръжката от 166. Като най-удачни ефтини за потдръжка и икономични са са 2,0 ТS и V6 3.0 - 12 клапановия (24 клапановия вече е скъп и по лаком - и няма това усещане за голям въртящ момент в ниските) Най икономичен е 2,0 ТС (няма и разходи за ремъци, макар , че на 12 клапановия се сменят на 90 хил км. 3.0 12 клапанов е и сравнително икономичен особенно извънградско (за мен това е много удачен вариант за 164) Искам все пак да отбележа, че 2,0 ТС в 164 е много добре напаснат, има достатъчно въртяш момент и усещането при шофиране е много добро. На ТС ако го вземеш читав му проверяваш кабели , свещи, масло и газ. важно е все пак да провериш и рейката. За дисплея на климатика след фейса няма да се притесняваш повечето не светят както трябва (поизгасват) . Корозионната защита е много добра , все пак е добре да се вземе колата от държава без много сол зимата. Задължително отвори задните врати и погледни за ръжда на извивката на калника (не знам как да го опиша ама има едно място и съм виждал там ръжда на по стари 164-ки). Нещата за които споменавам са казвани много пъти в този раздел , но ей така. Други неща които обичайно може да се наложи да се сменят са гърнета и ...радиатор (предвид възраста на колите) При правилна експлоатация и 2.0 ТС , а и останалите изкарват без да има нужда да се пипат и по 500 000 км. Гледам и в UK и в Германия (по тяхните форуми много хора споменават 200 000 мили, 250 000 мили , 417 000 км, има и 24 клапанови на по 425 хил км, без да са отваряни.
                        За мен 164 е въобще една от най-добрите коли които съм шофирал (дори сравнявайки я с Е-класи, Ауди 100, БМВ-5ца от същите години , че дори и по нови дори сравнена и с Е класа от 2001 ) Много приятна кола е и мога да кажа само добри неща, особенно за 2,0 ТС.

                        П.П. Да спомена и за проверка на парното дали обръща - като я гледаш пробвай как бачка, че там има една клапа!!!
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #13
                          не го заблуждавайте човека, ще му се присере като тръгне да сменя хахахахаха
                          Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщение
                            не го заблуждавайте човека, ще му се присере като тръгне да сменя хахахахаха
                            Ако е с твоя късмет - със сигурност .

                            Иначе заставам на 100% зад думите на BatVas и не знам дали мога да добавя нещо след толкова добро описание .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                              Ако е с твоя късмет - със сигурност .

                              Иначе заставам на 100% зад думите на BatVas и не знам дали мога да добавя нещо след толкова добро описание .

                              Е все пак зависи на кава кола ще попадне.
                              Честно да Ви кажа комшията с Голф 2-ка , моноинжекция се оказа , че за 3 години е правил повече ремонти и е похарчил повече пари от колкото аз за моята 164-ка.(да чукам на дърво ) вчера го гледах дигнал капака на Голфа и говорихме За сравнение между двете коли мисля няма смисъл да говорим Мисля това лято само да оправя компресора на климатика , да и сложа нов съединител и става чудна (така си я взех де с блокирал компресор и карам само на ЕКОН)
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X